Després dels fitxatges dels centrals Euse i Fluixà, la UD Alzira comença a omplir els carrils. El primer fitxatge és Marcos Castells, un veterà lateral esquerre de 32 anys que ha jugat les últimes 10 temporades en el club de la seua localitat, el Castellonense, on ha jugat 6 promocions d’ascens a 3a, ha obtingut un ascens i ha disputat 69 partits en Tercera Divisió.
En la seua joventut, després de l’etapa en el Llevant juvenil de Divisió d’Honor jugà en Tercera amb el Gandia, Llosa, Utiel i Benigànim fins incorporar-se al club on començà a jugar a futbol.
Vora 300 partits, en 175 dels quals ha sigut titular i més de 16.000 minuts, l’avalen.



